loading...
از اینترنت کسب درامد کنید(ایران مانی)
پیشنهاد ما به شما(ثبت نام در توباکس)
لینک باکس ها
رایموند بازدید : 362 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)
ایتنا- فیس‌بوک قبل از عرضه سهام اولیه‌اش، اطلاعات و گزارش‌های مالی خودش را برای اولین بار در اختیار مقامات کمیسیون معاملات بورس و سهام قرار داد.
بزرگ‌ترین ورود یک شرکت اینترنتی به بورس


ندا لهردی - مارک زوکربرگ مؤسس و مدیرعامل پرطرفدارترین شبکه اجتماعی سال‌ها درباره ثبت یک روند اجتماعی در فضای اینترنت صحبت می‌کرد.
در این سال‌ها شبکه اجتماعی او یعنی فیس‌بوک توانست این گراف را به راحتی در میان مردم مختلف دنیا و با شیوه‌ای راحت و ساده رسم و ثبت کند.
به گزارش ایتنا به نقل از دنیای اقتصاد، حالا این شبکه اجتماعی دیگر فقط یک راه ارتباطی مدرن به حساب نمی‌آید، بلکه به یکی از سودآورترین بنگاه‌های اقتصادی جهانی تبدیل شده است و حالا تصمیم دارد وارد بازار سهام و بورس شود تا مانند دیگر شرکت‌های اینترنتی رقیب‌اش بتواند با این کار ارزش شرکتش را به چندین برابر میزان فعلی برساند.

حالا این گراف‌های ارتباطی به اینجا ختم شده است که زوکربرگ در ۲۷ سالگی ۴/۲۸ درصد از کل سهام فیس‌بوک را در اختیار داشته باشد و از طرفی همچنان اغلب حق رای‌ها را هم تحت کنترل خودش بگیرد.
این شرکت اما تنها برای مؤسس‌اش درآمدزا و سودآور نبوده و بسیاری از کارمندانش هم درآمدهای کلانی از کار در فیس‌بوک به‌دست آورده‌اند.

در اولین روز ماه فوریه فیس‌بوک اعلام کرد که قرار است به صورت رسمی وارد بورس شود و سهام اولیه‌اش را عرضه کند. فیس‌بوک در اولین عرضه رسمی سهام شرکتش، قرار است تا ۵ میلیارد دلار سهامش را عرضه کند که این رقم تا امروز بی‌سابقه بوده است.
به این ترتیب بزرگ‌ترین عرضه سهام شرکت‌های اینترنتی رقم می‌خورد. این همان اتفاقی بود که شاید بسیاری از سرمایه‌گذاران از زمان به سود رسیدن فیس‌بوک منتظر آن بودند.

با این همه اما عرضه سهام عمومی فیس‌بوک در بهار امسال به صورت کامل انجام می‌شود و این کار فیس‌بوک را در کنار شرکت‌های با ارزش و بزرگ و تکنولوژی مانند Amazon، Apple و Google قرار می‌دهد.
به همین دلیل هم فیس‌بوک قبل از عرضه سهام اولیه‌اش، اطلاعات و گزارش‌های مالی خودش را برای اولین بار در اختیار مقامات کمیسیون معاملات بورس و سهام قرار داد.

بر اساس این گزارش، فیس‌بوک در سال ۲۰۱۱ فروشی برابر ۷/۳ میلیارد دلار داشته و از این میزان یک میلیارد دلار سود خالص به‌دست آورده است. تعداد کاربران این شبکه اجتماعی تا پایان سال ۲۰۱۱ به ۸۴۵ میلیون نفر رسیده است تا به این ترتیب اگر بخواهیم فیس‌بوک را به کشوری تشبیه کنیم، می‌تواند بعد از چین و هند سومین کشور پرجمعیت جهان باشد.

مؤسسه تحقیقاتی comScore هم به تازگی اعلام کرده است که از هر هفت دقیقه‌ای که کاربران آنلاین هستند، یک دقیقه را در فیس‌بوک می‌گذرانند. با این اوصاف است که ولع سرمایه‌گذاران برای خرید سهام این شرکت و حضورش در بازار بورس بیشتر و بیشتر شده است، تا جایی که پیش بینی می‌شود سهام فیس‌بوک با قیمت ۴۵ دلار برای هر سهم به صورت عمومی عرضه شود و به این ترتیب ارزش این شرکت به رقمی بین ۷۵ تا ۱۰۰ میلیارد دلار خواهد رسید.

عرضه خصوصی سهام فیس‌بوک اما ارزش این شرکت را به بیش از ۸۰ میلیارد دلار رساند که این رقم بیش از ۲۰ برابر درآمد این شرکت در سال گذشته میلادی و بیش از ۸۰ برابر درآمد خالص آن در این سال است.به طور کلی اما کارشناسان فیس‌بوک انتظار دارند که با عرضه سهام این شرکت در بهار امسال ارزش این شرکت تا ۱۰ میلیارد دلار بیشتر شود. این چیزی است که از چشم خریداران سهام فیس‌بوک هم دور نمی‌ماند.

آنها معتقدند که این سرمایه‌گذاری سود قابل توجهی را به جیبشان سرازیر می‌کند. این شرکت در حال حاضر ۸۵ درصد از درآمدش را از محل تبلیغات آنلاینش به دست می‌آورد و بقیه این درآمد را از بازی‌های اجتماعی تحت فیس‌بوک و دیگر خدمات آن.
کارشناسان اما انتظار دارند که این ارزش به تدریج افزایش پیدا کند. در واقع با افزایش جمعیت آنلاین و راه‌های ارتباطی مدرن تعداد کاربران فیس‌بوک و به دنبال آن درآمدش هم افزایش پیدا می‌کند.

مؤسسه تحقیقاتی Boston Consulting Group اعلام کرده است که جمعیت آنلاین جهان تا سال ۲۰۱۶ به حدود ۳ میلیارد نفر می‌رسد، در حالی که این تعداد در سال ۲۰۱۰ تنها برابر ۶/۱ میلیارد نفر بوده است. از طرفی این تحقیقات نشان می‌دهد که در حال حاضر بیش از ۴۲۵ میلیون نفر از کاربران موبایل جهان از طریق گوشی‌های موبایل خود به شبکه‌های اجتماعی و فیس‌بوک متصل می‌شوند و انتظار می‌رود که این رقم تا سال ۲۰۱۶ به یک میلیارد نفر برسد.

شرکت‌های اینترنتی در چند سال اخیر با ورود به بازار بورس حالا فیس‌بوک را در این راه همراهی می‌کنند. اما فیس‌بوک قرار است گوی سبقت را از همه آنها برباید، چون زوکربرگ و همکارانش با ارائه امکانات و خدمات مختلف مورد نیاز کاربران جایگاهی ویژه را برای فیس‌بوک به وجود آورده‌اند.

این سایت حالا با ارائه جدیدترین نوآوری‌اش یعنی تایم لاین یکبار دیگر توجه کاربران آنلاین را به خودش جلب کرده و نشان می‌دهد که با تغییرات نیاز و سلیقه کاربرانش همراه می‌شود. حالا فیس‌بوک حتی برای شبکه‌های اجتماعی ویژه کشورهای دیگر مانند VKontakte در روسیه هم رقیبی جدی به حساب می‌آید.

فیس‌بوک در طول تنها هشت سال توانسته به بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان تبدیل شود و تاثیر قابل توجهی بر زندگی روزمره افراد بگذارد. حالا عرضه سهام اولیه فیس‌بوک به عنوان بزرگ‌ترین عرضه سهام شرکت‌های اینترنتی حتی عرضه سهام اولیه گوگل را هم پشت سر بگذارد. در میان شرکت‌های آمریکایی بزرگ تنها شرکت‌های Visa، General Motors و AT&T Wireless عرضه اولیه سهامشان بیش از ۱۰ میلیارد دلار بوده است.
منبع: اكونوميست و وال استريت ژورنال


ورود به بورس؛ مقايسه فيس بوك و گوگل
آی تی ایران – فیس‌بوک خود را برای عرضه بزرگ‌ترین IPO (عرضه اولیه سهام) در بخش تکنولوژی آماده می‌کند و حالا می‌توان مقایسه‌ای از نظر مالی بین آمارهای این شرکت و گوگل در هنگام عمومی شدن سهامش انجام داد. در نخستین نگاه تمامی اعداد فیس‌بوک بالاتر از گوگل قرار می‌گیرد.

درآمد ۷/۳ میلیارد دلاری این شرکت در سال ۲۰۱۱ بیش از دو و نیم برابر درآمد گوگل در سال ۲۰۰۳ (در حدود ۵/۱ میلیارد دلار) در هنگام ورود به بورس است. همچنین سود ۱ میلیارد دلاری فیس‌بوک ده برابر سود ۱۰۶ میلیون دلاری گوگل در زمان عرضه عمومی سهامش است.
همچنین سرمایه بازار فیس‌بوک چیزی بین ۸۵ تا ۱۰۰ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود در حالی که گوگل در آن زمان ۲۳ میلیارد دلار سرمایه بازار داشت. قطعا بر اساس این آمارها فیس‌بوک تفاوت‌هاي آشکاری با گوگل دارد اما از بسیاری جهات این مقایسه صحیح نیست.
فیس‌بوک پس از هشت سال کار به عنوان شرکت خصوصی به بورس می‌رود و این در حالی است که گوگل بسیار زودتر یعنی پس از ۵ سال حضور در بخش خصوصی به بورس رفت. بنابراین فیس‌بوک طی ۸ سال فرصت بیشتری برای بزرگ‌تر شدن داشت.

شاید بهترین راه برای مقایسه دو شرکت کنار هم قرار دادن درآمد و سود دو شرکت در نقطه مقایسه‌ای یکسان باشد.
در سال ۲۰۰۸ که سال پنجم شکل‌گیری فیس‌بوک بود این شرکت ۲۷۲ میلیون دلار درآمد و ۵۶ میلیون دلار ضرر داشت. در واقع اگر اعداد و ارقام پنج سال اول فیس‌بوک را کنار گوگل قرار دهیم تصویر دقیق تری از سایز دو شرکت می‌توانیم به دست بیاوریم.

مقایسه سال به سال دو شرکت حتی نشان می‌دهد که گوگل سریع‌تر رشد کرده و بزرگ‌تر از فیس‌بوک شده است.
سال هشتم کار گوگل ۲۰۰۶ است که درآمد آن ۶/۱۰ میلیارد دلار و سود آن ۵/۳ میلیارد دلار است. این نشان می‌دهد که گوگل در سال هشتم خود به بزرگی فیس‌بوک بوده و درآمد آن مشابه بوده است.

اما کدام شرکت سریع‌تر رشد کرده است؟ برای این منظور می‌توان آمارهای دو دوره زمانی ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ برای گوگل و ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ برای فیس‌بوک را کنار هم قرار داد. هر دو شرکت سالانه ۸۹ درصد داشته‌اند. به طور کلی این مقایسه نشان می‌دهد که رشد فیس‌بوک بسیار قابل توجه بوده اما از بسیاری جهات این شرکت همچنان در حال به دست آوردن چیزی است که سال‌ها قبل گوگل به دست آورده است.
رایموند بازدید : 726 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)
ایتنا- کاربران نوکیا بل، می‌توانند تا ۶ صفحه‌نمایش اصلی داشته باشند که به راحتی شخصی‌سازی می‌شوند و تمام برنامه‌‌ها یا سرویس‌ها مورد علاقه تنها به اندازه چند ضربه فاصله دارند.
دانلود نوکیا بل آغاز شد


افرادی که جدیدترین گوشی‌های هوشمند سیمبین نوکیا را دارند، اکنون می‌توانند آنها را به نوکیا بل به‌روز کنند.
 
نوکیا بل با برخورداری از جدیدترین رابط کاربری ظاهری تازه به صفحه‌نمایش می‌دهد. بعد از اینکه نوکیا بل را نصب کردید، هنوز همان گوشی را خواهید داشت، اما با حسی جدید و عملکردی بهتر.

به گزارش ایتنا، کاربران با نوکیا بل که دانلود آن امروز آغاز می‌شود، قادر خواهند بود توسط افزودن حجم عظیمی از بهبودها، گوشی نوکیا N۸، نوکیا E۷، نوکیا E۶، نوکیا X۷، نوکیا C۶-۰۱، نوکیا C۷ یا نوکیا Oro خود را تغییر شکل دهند. نوکیا بل برای نوکیا ۵۰۰ طی چند هفته‌ آتی در دسترس خواهد بود.

نوکیا بل گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتری نسبت به قبل دارد.
کاربران می‌توانند تا ۶ صفحه‌نمایش اصلی داشته باشند که به راحتی شخصی‌سازی می‌شوند و تمام برنامه‌‌ها یا سرویس‌ها مورد علاقه تنها به اندازه چند ضربه فاصله دارند.

ویجت‌های بزرگتر و زنده در صفحه‌نمایش اصلی همان چیزی است که برای کاربران واقعا اهمیت دارد، بنابراین آنها همیشه به‌روز خواهند ماند.

اگر کاربران بخواهند یک میانبر را از یک صفحه‌‌نمایش به صفحه‌نمایش دیگر منتقل کنند، کار بسیار ساده‌ای است. با یک فشار ممتد و کشیدن آیکون به سمت دیگر صفحه می‌توان آن را به صفحه نمایش موردنظر منتقل کرد.

علاوه بر این، رابط کاربری جدید و بهبودیافته نوکیا بل شامل امکانات جدیدی مانند برنامه‌های تصویربرداری با ضبط ویدیویی HD با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و مرورگری است که از لحاظ بصری پیشرفت کرده و قابلیت مرور با کیفیت بالا و مشاهده ویدیوهای وب را فراهم می‌کند.

منوها آسان شده‌اند و نوار اعلان‌ها و هشدارها برای دسترسی خیلی سریع به تنظیمات یا امکانات اصلی افزوده شده است.

نوکیا بل امروز در بیشتر بازارها شامل هند، روسیه، امارات متحده عربی، ترکیه، لهستان، انگلستان، آلمان، ایتالیا، ویتنام و اندونزی در دسترس خواهد بود. کاربران می‌توانند قابلیت دسترسی به نوکیا بل در کشورخود را در صفحات نوکیا بل چک کنند.
رایموند بازدید : 366 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)

بر اساس آخرين آمار سرعت GPRS (اينترنت تلفن همراه) همراه اول در تهران به طور ميانگين از 110 كيلوبيت بر ثانيه گذشته و تا پايان سال به بيش از 120 کيلوبيت بر ثانيه خواهد رسيد.
به گزارش خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تعداد مشتركان GPRS (اينترنت تلفن همراه) همراه اول بيش از 10 ميليون مشترك است که اين افراد مي‌توانند MMS هم دريافت کنند.
معاون همراه اول در اين باره گفته بود: سرعت GPRS در تهران تا پايان سال به بيش از 120 کيلوبيت بر ثانيه مي‌رسد.
محمدمهدي عطوفي هم‌چنين از ارسال روزانه بيش از 100 هزار MMS در شبکه همراه اول خبر داده و اظهار كرده بود: روزانه بين 180 تا 200ميليون پيامک نيز در شبکه همراه اول ارسال مي‌شود.
به گزارش ايسنا، GPRS كه مخفف عبارت General Packet Radio Service است، اكنون در بيش‌تر تلفن‌هاي همراه در جهان وجود دارد و بخشي از مجموعه فن‌آوري‌هايي است كه براي نزديك‌تر كردن شبكه‌هاي نسل دوم تلفن همراه به كارايي شبكه‌هاي نسل سوم طراحي شده‌اند تا ‌آن‌ها را قادر سازد اطلاعات را بسيار سريع‌تر ارسال و دريافت كنند .
تلفن‌هاي GSM براي استفاده از اين فن‌آوري لازم است قبل از ارسال اطلاعات (مانند برقراري يك تماس صوتي) ارتباط ويژه‌اي را با شبكه برقرار كنند كه تا 30 ثانيه زمان مي‌برد و به محض اتصال به شبكه اطلاعات ارسال يا دريافت مي‌شوند و كاربر بايد براي مدت زماني كه آنلاين بوده پول پرداخت كند اما سرعت انتقال اطلاعات نسبتا كند است.
تلفن‌هاي همراه با اتصال به سرويس GPRS به اينترنت متصل هستند و مي‌توانند اطلاعات را فوري و با سرعت بالاتري منتقل كنند كه معمولا بين 32 تا 48 كيلوبايت بر ثانيه است و كاربر برخلاف شبكه GMS در GPRS براساس مقدار اطلاعاتي كه منتقل كرده پول پرداخت مي‌كند به علاوه مزيت اضافي GPRS اين است كه اطلاعات مي‌توانند همزمان با انجام مكالمه صوتي منتقل شوند؛ ويژگي كليدي يك شبكه نسل سوم (3G) قابليت انتقال حجم بالايي از اطلاعات در سرعت بالا است كه تا دو مگابايت بر ثانيه مي‌رسد و اعمالي نظير مكالمه ويديويي، دانلود ويديوها، مرور وب، ايميل و غيره را امكان‌پذير مي‌سازد.
GPRS مبتني بر بسته است كه در آن اطلاعات GPRS در مجموعه‌اي از بسته قرار مي‌گيرند كه مي‌توانند بر روي مسيرهاي متعددي در يك شبكه روت شوند و در نقطه دريافت مجددا به هم بپيوندند؛ خود اينترنت مثالي از شبكه‌ي اطلاعات بسته‌يي است.
سرويس GPRS براي نخستين بار امكان اتصال دائمي به اينترنت در تلفن همراه را فراهم كرد و هر سرويسي كه برروي اينترنت ثابت امروز - پروتكل انتقال فايل FTP - مرور وب، چت، اي‌ميل، تل نت انجام مي‌گيرد، در شبكه‌هاي تلفن همراه داراي سرويس GPRS قابل دسترس خواهد بود؛ اين سرويس‌ها كاربردهاي متعددي را در شبكه‌هاي GSM كه به علت محدوديت سرعت CSD موجود نبودند و طول سرويس پيام كوتاه يا همان SMS را كه 160 كاراكتر است، تسهيل مي‌كند.
كاربران براي استفاده از GPRS بايد يك تلفن همراه مجهز به امكان GPRS يا مودم آن براي لپ‌تاپ‌ها و رايانه‌هاي جيبي PDA و اشتراك در شبكه تلفن همراهي كه از GPRS پشتيباني مي‌كند، داشته باشند؛ همچنين اشتراك GPRS نيز بايد براي آن‌ها فعال شود.

رایموند بازدید : 365 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)

اپراتور دوم تلفن همراه از عرضه نیم‌بهای مودم‌های USB و Wi-Fi وایمکس در آستانه 22 بهمن ماه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، تخفیف ۵۰ درصدی مودم‌های وایمکس ایرانسل مشمول آن دسته از مشترکینی می‌شود که در بازه زمانی 19 تا 22 بهمن ۹۰ نسبت به ثبت نام سرویس وایمکس با مودم Wi-Fi یا USB اقدام و از زمان ثبت نام، مراحل مربوط به آن و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت ۳ روز انجام دهند.
در این بازه زمانی، مودم‌های داخلی با امکانات Wi-Fi و مودم USB به همراه سامانه تقویت کننده وایمکس ایرانسل با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۴۰۳ هزار و ۴۰۰ ریال عرضه خواهند شد.

رایموند بازدید : 292 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)
ایتنا - شرکت کانن 6 مدل جدید از سری A دوربین‌های خود معرفی کرد.
Canon شش محصول جدید معرفی می‌کند


شرکت کانن با معرفی ۶ مدل دوربین جدید، سری A خود را به کلی دگرگون کرد.

به گزارش ايتنا مدل‌های جدید کانن همگی دارای حسگرهای ۱۶ مگاپیکسلی، لنز ۲۸ میلی‌متری وقابلیت ضبط تصاویر ویدیویی با کیفیت ۷۲۰p هستند.

مطابق گزارش انگجت، کانن با معرفی مدل‌های جدید خود اعلام کرده که سری جدید محصولات خود را به فناوری برطرف‌کننده لرزش هنگام عکاسی مجهز کرده است.

این شرکت به طرفداران خود قول داده که مدل A۴۰۰۰ IS را با بزرگنمایی اپتیکال ۸X و صفحه نمایش ۳ اینچی با قیمتی حدود ۲۰۰ دلار از ماه آینده به بازار معرفی می‌کند. 
 
 
رایموند بازدید : 870 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)
ایتنا - همزمان با برگزاری جشنواره فانوس‌ها در چین، محققان این کشور با کیفیت‌ترین تصویر ماه را منتشر کردند.
چین دقیق‌ترین نقشه کره ماه را تهیه کرد


به گزارش شینهوا، چین اعلام کرد که به کمک کاوشگر  Chang`e -2 خود موفق به تهیه با کیفیت‌ترین نقشه از کره ماه شده است.

به گزارش ايتنا این نقشه دقیق‌ترین و کامل‌ترین نقشه‌ای است که تاکنون از سطح کره ماه تهیه شده است.
اندازه اين نقشه که از حدود ۷۰۰ تصویر تشکیل شده، برابر با مساحت یک زمین فوتبال است.

تهیه این تصویر دقیق به کمک دوربین‌ ماهواره کاوشگر Chang`e-2 از فاصله ۷ متری سطح ماه ممکن شده است.

پیش از این، دقیق‌ترین تصویری که با این فناوری از کره ماه تهیه شده بود جزئیات را از فاصله صد متری نشان می‌داد.
 
داننشمندان عقیده دارند این نقشه دقیق می‌تواند به مطالعات جغرافیایی پیرامون کره ماه به منظور ایجاد ایستگاه‌های فرود برای کاوشگرهای قمری کمک زیادی کند.
 
رایموند بازدید : 249 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)
ایتنا- در حال حاضر نمونه‌های LED جزو پرفروش‌های بازار هستند و همچنین میزان تقاضا برای تلویزیون‌های SMART یا هوشمند نیز نسبت به ماه‌های قبل در حد قابل توجهی افزایش یافته است.
ايراني‌ها تلويزيون LED را به LCD ترجيح مي‌دهند


مريم عسگري - در حالی‌که رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری تهران از اقبال بلند تلویزیون‌های ال‌سی‌دی در سطح بازار دیجیتال تهران خبر داده است، فعالان بازار و همچنین نمایندگی‌های فروش تلویزیون در برندهای مختلف از رشد تقاضا برای نمونه‌های LED و تلویزیون‌های هوشمند خبر می‌دهند و معتقدند تلویزیون‌های LCD دیگر مانند سابق رکورددار فروش بازار تلویزیون نیستند.

به گزارش ایتنا به نقل از دنیای اقتصاد، کارشناسان و فعالان بازار تلویزیون، کاهش قیمت‌ها و همچنین ارائه هدایای ضمن خرید را به خریداران، عامل موفقیت نمونه‌های LED و همچنین نمونه‌های هوشمند در بازار مي‌دانند.

این درحالی است که «ابراهیم درستی» در گفت‌وگو با موبنا اظهار كرد، به دلیل اینکه قیمت تلویزیون‌های ال‌سی‌دی کمتر از نمونه‌های ال‌ای‌دی و سه بعدی است، همچنان بیشترین میزان تقاضا مربوط به تلویزیون‌های ال‌سی‌دی است.
به گفته وی، بالا بودن بهای انواع تلویزیون‌های ال‌ای‌دی نسبت به ال‌سی‌دی باعث شده تا مشتریان تمایل چندانی به خرید این نوع تلویزیون‌ها نداشته باشند و همچنین با وجود تبلیغات زیادی که برای این تلویزیون‌ها شده است، بازار این تلویزیون‌ها بی‌رونق باشد.
اما معروفی، یکی از فعالان بازار و همچنین مدیر بازاریابی بخش صوتی و تصویری شرکت ال‌جی اعلام کرده‌اند که این نمونه‌های LED هستند که در بازار فروش بالایی دارند و به نظر مي‌رسد LED‌ها توانسته‌اند تا حدودی جایگزین نمونه‌های LCD در بازار تلویزیون شوند.

اتابکی، یکی دیگر از فعالان بازار هم با بیان این مطلب که در حال حاضر به دلیل نزدیکی قیمت تلویزیون‌های LED و LCD، میزان تقاضا برای LEDها افزایش یافته است گفت، در چهار پنج ماه اخیر میزان تقاضا به سمت نمونه‌های LED رفته است و افرادی که قصد خرید یک تلویزیون ارزان قیمت دارند به سمت LCD‌ها مي‌روند.


امیری، مسئول یکی از نمایندگی‌های فروش محصولات صوتی و تصویری پاناسونیک هم در این باره مي‌گوید، پاناسونیک بیشتر در حوزه نمونه‌های پلاسما فعال است و در ماه‌های گذشته هم میزان تقاضا برای نمونه‌های پلاسما و به ویژه پلاسماهای سه بعدی افزایش یافته است.

اما میزان تقاضا برای نمونه‌های LCD تا حدودی کاهش یافته است. فعالان بازار همچنین در مورد بازار تلویزیون‌های سه بعدی مي‌گویند، با وجودی که دیدن تصاویر سه‌بعدی توسط تلویزیون‌های سه‌بعدی منوط به استفاده از عینک‌های مخصوص است اما بازار این تلویزیون‌ها در شش ماه اخیر رشد کرده است و می‌توان گفت با افزایش محتوای سه‌بعدی و همچنین کاهش قیمت‌ها و عرضه عینک‌های سبک و ارزان، بازار این کالا هم با افزایش تقاضا مواجه شده است.

این در حالی است که ابراهیم درستی، رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری اعلام کرده است، متأسفانه در حالی که تلویزیون‌های سه‌بعدی با امکانات بالاتری نظیر کیفیت بالای تصوير، ضخامت بسیارکم، قاب‌های ظریف، مصرف کم انرژی و طول عمر بيشتر نسبت به سایر تلویزیون‌ها در بازار عرضه شده‌اند، اما تا کنون نتوانسته‌اند مورد استقبال عموم خریداران تلویزیون قرار گیرند.

رئیس اتحادیه صوت و تصویری و لوازم یدکی تهران افزود: به مرور زمان و با کاهش قیمت تلویزیون‌های ال‌ای‌دی سه‌بعدی این نوع تلویزیون‌ها با استقبال خوبی از سوی مشتریان روبه‌رو مي‌شوند و در سال‌های آتی جایگزین تلویزیون‌های ال‌سی‌دی مي‌شوند.
درباره ما
Profile Pic
این سایت برای کسب دارمد از اینترنت ساخته شده وهمچنین اخبار های روز دنیا را می توانید دراین سایت مشاهده کنید.کپی ازمطلب های سایت باذکر منبع ازاد است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 54
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 1,498
  • بازدید سال : 8,857
  • بازدید کلی : 84,965
  • پیچ رنگ گوگل